(022) 836-55-11
DMS

DMS (Document Managment System) to moduł o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie i porządkowanie dokumentów w rejestrach (przychodzące / wewnętrzne / wychodzące) oraz ewidencjonowanie ich zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw lub działów merytorycznych.

DMS

Umożliwia szybki wgląd do dokumentów oraz spraw, a także przyśpiesza ich przepływ w przedsiębiorstwie. Zapewnia archiwizację dokumentów.

Funkcjonalność

Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) - służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.

  • Zamiast wprowadzać dokumenty obce – można je skanować, system je rozpozna i zaewidencjonuje, co daje mniej błędów, oszczędności w czasie.
  • Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w formie cyfrowej – koniec z zaginionymi dokumentami.
  • Płynna praca z dokumentami między poszczególnymi stanowiskami firmie – lepsza komunikacja, ponieważ wszyscy pracują na tym samym dokumencie (oryginał i jego odpowiednik w systemie).
  • Ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz ze wprawami, które ich dotyczą.

 

Współpracuje z modułami:

Workflow, Harmonogram Zadań.

 

Zoptymalizuj swój biznes

Porozmawiaj z nami i dowiedz się, w jaki sposób enova365 przyniesie korzyści Twojej firmie.

 

Umów prezentację Testuj za darmo